Haluaisin löytää Till Elenspiegelin legenda suomenkielisellä teksteillä. Elokuva on venäläinen ja muistaakseni 4 osainen.

Kysytty

Haluaisin löytää Till Elenspiegelin legenda suomenkielisellä teksteillä. Elokuva on venäläinen ja muistaakseni 4 osainen.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti tätä Mosfilmin vuonna 1976 tekemää yli viisituntista elokuvaa, alkuperäisnimeltään Legenda o Tile, joka televisioesitystä varten leikattiin neljään osaan, ei ole julkaistu Suomessa dvd-muodossa. Voit esittää Ylelle uusintapyynnön tästä hienosta teoksesta osoitteessa https://asiakaspalvelu.yle.fi/csp.

1 ääntä

Kommentit

Uusien esitysoikeuksien neuvottelu nykyisen Venäjän kanssa voi olla miinakenttä.