Haluaisin löytää Maarit Hurmerinnan laulun -Lainaa vain- sanat. Onkohan olemassa kirjaa missä se olisi tai löytyykö levy kirjastosta?

Kysytty

Haluaisin löytää Maarit Hurmerinnan laulun
-Lainaa vain- sanat. Onkohan olemassa kirjaa missä se olisi tai löytyykö levy kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainaa vain-kappale löytyy seuraavilta Maaritin cd-levyiltä:
Esittäjä: Maarit, levyn nimi: Laakson liljasta metsän tyttöön: kaikki parhaat. Ilmestynyt 2002.
Esittäjä: Maarit, levyn nimi: Maarit. Ilmestynyt 1990.