Haluaisin listan ulkomaisten kirjailijoiden käännösdekkareista, jotka kuuluvat cozy crime -lajiin.

Kysytty

Haluaisin listan ulkomaisten kirjailijoiden käännösdekkareista, jotka kuuluvat cozy crime -lajiin.

Vastaus

Vastattu

Tässä tulee lista dekkareista, jotka meidän mielestä, kuuluvat cozy crime -lajiin. Suurin osa näistä löytyy Kirkkonummen kirjastosta. Saatavuuden voi tarkistaa verkkokirjastossa https://www.kirkkonummi.verkkokirjasto.fi/etusivu

Bennett, S.J: Hänen majesteettinsa tutkimuksia -sarja

Breitholtz Monsen, Anna: Salaisuuksien ranta, Lina Lantz -sarjan 1 osa

Cedervall, Marianne: Mullvaldsin murhat -sarja

Christie, Agatha: koko dekkarituotanto

Coles, Richard: Kirkkoherra Clementin tutkimuksia -sarja

De la Motte, Anders: Kesäparatiisin murhat -sarja

Fellowes, Jessica: Mitfordin murhat -sarja

Hall, Tarquin: Vish Puri -sarja

Hjulström, Karin: Pikku murha vain, Taimitarhamurhat osa 1, ilmestyy huhtikuussa 2024

Jungstedt, Mari: Gotlanti-sarja, Andalucia-sarja

Lang, Maria: koko dekkarituotanto

McCall Smith, Alexander: Mma Ramotswe tutkii -sarja

Massey, Sujata: Rei Shimura -sarja, Perveen Mistry tutkii -sarja

Messina, Lynn: Beatrice Hyde-Clare ratkaisee -sarja

Morelli, Valentina: Luostari, murha ja dolce vita -sarja (ei löydy Kirkkonummen kirjastosta)

Osman, Richard: Torstain murhakerho-mysteeri -sarja

Penny, Louise: Three pines -sarja

Prose, Nita: Huonesiivooja

Shearer, L.T: Kissa, joka pyydysti tappajan, ilmestyy keväällä 2024

Thorogood, Robert: Thamesjoen murhat -sarja