Haluaisin lainata venäjänkielisiä äänikirjoja. Millä hakuehdoilla pääsisin niihin käsiksi? Minulle kelpaa vaikka koko lista, kunhan ovat äänikirjoja, siis…

Kysytty

Haluaisin lainata venäjänkielisiä äänikirjoja.
Millä hakuehdoilla pääsisin niihin käsiksi?

Minulle kelpaa vaikka koko lista, kunhan ovat äänikirjoja, siis lukija lukee koko kirjan. Näytelmät ja muut showt eivät nyt kiinnosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-verkkokirjastossa tarkennetussa haussa voi rajata hakua esim. seuraavalla tavalla:
- kirjoitetaan hakusanaksi äänikirjat
- valitaan aineisto-valikosta cd-levy
- valitaan kielivalikosta venäjä

www.helmet.fi