Haluaisin lainata/varata kirjan Seinäjoen korkeakoulukirjaston terveysalan yksikkökirjastosta, mutta sitäkö ei voi netin kautta tehdä? Missä tämä yksikkö on?

Kysytty

Haluaisin lainata/varata kirjan Seinäjoen korkeakoulukirjaston terveysalan yksikkökirjastosta, mutta sitäkö ei voi netin kautta tehdä? Missä tämä yksikkö on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Terveysalan yksikkökirjaston osoite on Koskenalantie 17, 60220 Seinäjoki
puh. 020 124 5162.
Hyllyssä olevaa materiaalia voi lainata kuka tahansa, mutta kurssikirjojen varausoikeus on vain Seinäjoen ammattillisen korkeakouluopetuksen kuntayhtymään kuuluvien oppilaitosten opiskelijoilla ja henkilökunnalla sekä niillä opiskelijoilla, jotka suorittavat avoimen korkeakoulun opintoja Tampereen yliopiston täydennyskoulutuskeskuksen Seinäjoen toimipisteessä tai Etelä-Pohjanmaan kesäyliopistossa.
Muita kuin kurssikirjoja voivat varata kaikki asiakkaat. Varauksia ei kuitenkaan voi tehdä Seitti-kirjastojen internet-palvelun kautta, vaan ne pitää tehdä paikanpäällä.
Seinäjoen korkeakoulukirjaston sivuilta http://www.seamk.fi/kirjasto/
löydät lisää tietoa kirjaston käytännöistä.