Haluaisin lainata Leevi Lehdon suomentaman James Joycen Ulyssiksen, mutta sitä ei ole vielä varattavana. Onko mahdollista asettua tässä vaiheessa kuitenkin…

Kysytty

Hei
Haluaisin lainata Leevi Lehdon suomentaman James Joycen Ulyssiksen, mutta sitä ei ole vielä varattavana. Onko mahdollista asettua tässä vaiheessa kuitenkin kirjan varausjonoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Leevi Lehdon suomentama James Joycen Ulysses on jo tilattu HelMet-kirjastoihin, mutta se ei ole vielä saapunut lainattavaksi eikä sitä voi vielä varata. Sinun kannattaa seurata tilannetta HelMet-palvelusta ja tehdä varaus heti kun kirjan tiedot ilmestyvät sinne näkyville.