Haluaisin lainata kirjan Tuomala Matin: julkistalous, 2009. Huomasin että kirja olisi Kouvolan kirjastossa. VOisiko kirjaston toimittaa Iitin kirjastoautoon,…

Kysytty

Haluaisin lainata kirjan Tuomala Matin: julkistalous, 2009. Huomasin että kirja olisi Kouvolan kirjastossa. VOisiko kirjaston toimittaa Iitin kirjastoautoon, josta saisin sen esimerkiksi ensi viikon torstaina eli 28.3?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Kirja lähti tänä aamuna kohden Iittiä. Voit myös itse varata aineistoa www.kyyti.fi:n kautta. Huomasin asiakastiedoisttasi että salasanasi kanssa on ilmeisesti jokin ongelma. Joten käy kirjastossa korjaamassa se samalla kun noudat varauksesi.

Anna-Mari Andersson
informaatikko vs.
Kouvolan pääkirjasto