Haluaisin ladata ja lukea ekirjana "Yritysvastuu - Johtamisen uusi malli" Tekijät; Terhi Koipijärvi ja Sari Kuvaja. En kuitenkaan ole onnistunut tässä...

Kysytty

Haluaisin ladata ja lukea ekirjana "Yritysvastuu - Johtamisen uusi malli" Tekijät; Terhi Koipijärvi ja Sari Kuvaja. En kuitenkaan ole onnistunut tässä...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttäisi siltä, että kirja on ollut aiemmin luettavissa vapaasti eKirjaston kautta, mutta että se olisi nyt tarjolla vain myytävänä Ellibissä. Sen sijaan paperisena teosta on useammassa yleisessä kirjastossa, vaikkakaan ei Pikikirjastoissa. Lähikirjastosi kautta voisit saada sen kaukolainaan.