Haluaisin kokeilla PressDisplay-palvelua lehtien lukemiseen. Mistä saan salasanat? (kokeilin oman kirjastokorttini viivakoodia, mutta se ei ainakaan toimi)

Kysytty

Hei!
Haluaisin kokeilla PressDisplay-palvelua lehtien lukemiseen.
Mistä saan salasanat? (kokeilin oman kirjastokorttini viivakoodia, mutta se ei ainakaan toimi)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Valitettavasti jotkin kirjastokortit eivät toimi PressDisplay-palvelussa ongelmitta, joten saat maksutta uuden kortin, kun seuraavan kerran käyt kirjastossa.