Haluaisin kaukolainata teoksen: Manne Kallio:Uskomaton elämäni ISBN 9789525556810

Kysytty

hei,
haluaisin kaukolainata teoksen:
Manne Kallio:Uskomaton elämäni
ISBN 9789525556810

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ko. teosta ei ole Hämeenlinnan kirjastoissa, mutta joissakin muissa yleisissä kirjastoissa sitä on saatavilla. Kaukolainatilauksen voi tehdä kaukolainatilauslomakkeella, joka löytyy kirjaston etusivun alalaidasta otsikon Palaute ja lomakkeet alta. Kaukolainatilauslomakkeen täyttämällä ja lähettämällä tilaus menee suoraan kaukopalvelua hoitavalle kirjastonhoitajalle. Kaukopalvelun hinta on 6 €.