Haluaisin ehdotuksia kirjailijoista, jotka kirjoittavat niin että ei ole seksiä eikä väkivaltaa. Tai yksittäisiä kirjoja, joissa ei ole seksiä eikä väkivaltaa…

Kysytty

Hei! Haluaisin ehdotuksia kirjailijoista, jotka kirjoittavat niin että ei ole seksiä eikä väkivaltaa. Tai yksittäisiä kirjoja, joissa ei ole seksiä eikä väkivaltaa.
Voi olla suomalaisia tai käännöskirjalllisuutta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olen itse nauttinut viime aikoina muun muassa seuraavista kirjoista, ja väkivalta ja seksi eivät ole niissä näkyvissä rooleissa.

Jane Austin - Ylpeys ja ennakkoluulo

Chris Stewart - Andalusialaiset sitruunat

Louisa May Alcott - Pikku naisia

Gail Honeyman - Eleanorille kuuluu ihan hyvää