Haluaisin ehdotuksia arabiankielisistä lastenkirjoista, etenkin ihan pienille juuri puhumaan oppiville.

Kysytty

Haluaisin ehdotuksia arabiankielisistä lastenkirjoista, etenkin ihan pienille juuri puhumaan oppiville.

Vastaus

Vastattu

Tämän linkin Helmet -- (katselukirjat | paksulehtiset) f:1 l:ara takaa löytyy listaus Helmet-kirjastojen kokoelmista löytyvistä arabiankielisistä lasten katselu- ja paksulehtisistä kirjoista, jotka on siis suunnattu juuri pienimmille lukijoille.