Haluaisin artikkeleita, jotka liittyvat tähän kaupalliseen aiheeseen: "role of team leader in forming team identity" Yksi lähdeteos, joka auttaisi on "Team…

Kysytty

Haluaisin artikkeleita, jotka liittyvat tähän kaupalliseen aiheeseen: "role of team leader in forming team identity" Yksi lähdeteos, joka auttaisi on "Team Identity Before Team Formation: Understanding Contextual Antecedents" .

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavista artikkeleista voi olla hyötyä, ko. lehtiä löytyy yleisisssä ja erikoiskirjastoissa. Lopussa on myös yksi mahdollisaesti kiinnostava kirjaviite.

Tekijä Väänänen, Alpo
Nimeke Kuka sopii vetäjäksi
Aikakauslehti Työ-terveys-turvallisuus
ISSN 0041-4816
Vu/vsk/nro/s 1996 ; (26) ; 13 ; 6-10
Huomautus Tiimityö ja tiimin vetäjät; haastateltavina psykologi Liisa Moilanen ja tutkimusprofessori Kari Lindström. - Artikkeliin liittyy kirjoitus Paineet ennakoitiin, stressi hallintaan : unelmatiimi onnistui

Tekijä Ventä, Mari
Nimeke Tiimivalmentaja Plus -välineistö tiimien kehittämisen tukena (Katsauksia)
Aikakauslehti Aikuiskasvatus
ISSN 0358-6197
Vu/vsk/nro/s 1998 ; (18) ; 2 ; 134-138

Tekijä Saunders, Rebecca M.
Nimeke Johtaminen : miten tiimi pysyy elossa
Aikakauslehti Fakta
ISSN 0358-626X
Vu/vsk/nro/s 1999 ; (19) ; 9 ; liite
Huomautus Fakta -lehden liite Update Fakta, s. 1-3

Tekijä: Hultman, Kenneth E.
Nimeke: Tiiminjohtajan 10 käskyä
Lehti: Yritystalous 1998 : 4, s. 41-43
Asiasana: TIIMIT
JOHTAJAT

Tekijä: Wardell, Charles
Nimeke: Virtuaalitiimien johtaminen on taidetta
Lehti: Fakta 1998 : 12, liite, s. 1-4
Asiasana: TIIMIT
JOHTAMINEN

Tekijä: Jaffe, Dennis T.
Scott, Cynthia D.
Nimeke: Työntekijöiden omien ja tiimin arvojen yhteen sovittaminen
Lehti: Yritystalous 1999 : 2, s. 10-14
Asiasana: TYÖNTEKIJÄT
TIIMIT
ARVOT

Tekijä: Barbieri, Tom
Nimeke: Kansainvälisen tiimin muodostamisessa tärkeää on se mikä on yhteistä
Lehti: Inside Ahlstrom 2001 : 1, s. 20-21
Asiasana: KANSAINVÄLISET YHTIÖT
TIIMIT

Tekijä: Craumer, Martha
Nimeke: Keskity vahvuuksiin, älä heikkouksiin: näin johtaja valmentaa
Lehti: Fakta 2002 : helmikuu, liite: Harvard Management Communication Letter, s. 1-3
Asiasana: JOHTAMINEN
HENKILÖSTÖ
TIIMIT

Seuraavaa kirjaa voisi suositella, kirjaa voi kysellä Helsingin Kauppakorkeakoulun kirjastosta:
Tekijä: Rickards, Tudor
Nimeke: Handbook for creative team leaders / Tudor Rickards, Susan Moger
Muut tekijät: Moger, Susan
Julkaistu: Aldershot : Gower, 1999
Ulkoasu: 167 s. kuv.
ISBN: 0-566-08051-6