Haluaisimme tietää tämän perimämme ryijyn nimen. Osaisitteko auttaa?

Kysytty

Hei, haluaisimme tietää tämän perimämme ryijyn nimen. Osaisitteko auttaa?

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Olemme muun muassa käyneet läpi kirjaston kokoelmassa olevat ryijykirjat (Sirelius: Suomen ryijyt, 1988, Sihvo: Ryijy elää : suomalaisten ryijyt, 2009), mutta kovasta etsinnästä huolimatta emme ole onnistuneet löytämään kyseistä ryijyä. Kehottaisin teitä ottamaan yhteyttä Suomen Käsityön Ystävät ry:hyn, https://suomenkasityonystavat.fi/.