Hakusessa on vanha lastenkirja luultavasti 1960-luvulta. Isä ja poika kulkevat esim puistossa ja maatilalla eivätkä huomaa mitään erityistä. Seuraavalla…

Kysytty

Hakusessa on vanha lastenkirja luultavasti 1960-luvulta. Isä ja poika kulkevat esim puistossa ja maatilalla eivätkä huomaa mitään erityistä. Seuraavalla aukeamalla näytetään, mitä olisivat voineet nähdä, jos olisivat olleet tarkkana.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet kirjaa. Ehkä joku lukijoistamme tunnistaa sen?