Haittavaikutus - Oma Lehmä Ojassa- kappaleessa puhutaan alussa jotain muuta kieltä kun suomea. Heti kappaleen alussa ja se alkaa ja noin 20 sekunnin kohdalla…

Kysytty

Haittavaikutus - Oma Lehmä Ojassa- kappaleessa puhutaan alussa jotain muuta kieltä kun suomea. Heti kappaleen alussa ja se alkaa ja noin 20 sekunnin kohdalla loppuu. Mitä kieltä siinä puhutaan? Ja mitä kyseinen teksti tarkoittaa?

Linkki kappaleeseen:
https://www.youtube.com/watch?v=tNa018Q8NXs

Vastaus

Vastattu

Puhe kuulostaa hindin kieleltä, mutta siitä ei saa tarpeeksi hyvin selvää, että voisi olla varma.