Haen yhtä Ismo Alangon kappaletta, ja en saa sen nimeä mieleen. Biisissä lauletaan lause, tai sanat "SIELUJEN SINFONIAA". Melko varmasti säkeistön tai…

Kysytty

Haen yhtä Ismo Alangon kappaletta, ja en saa sen nimeä mieleen.
Biisissä lauletaan lause, tai sanat "SIELUJEN SINFONIAA".
Melko varmasti säkeistön tai kertosäkeen lopussa.
Kappale on 99% jollain 1990-luvulla ilmestyneellä levyllä.
(VOISI olla myös "sielujen SYMPATIAA", mutta väittäisin ekaa vaihtoehtoa.
Kiitoksia etukäteen

Vastaus

Vastattu

Kyseessä lienee 1998 ilmestyneet Pulu-albumin nimikkokappale, jossa lauletaan seuraavasti:"
se on sitä sielujen sympatiaa
henkien harmoniaa, suurta sinfoniaa
jota sodassa soitellaan"

https://www.ismoalanko.com/sanoitukset/pulu/