Haen Pasi ja Pekka duon levyttäneen kappaleen sanoja "taakse katsonut en". Voinko tilata sanat tai vaikka levyn jostain

Kysytty

Hei
Haen Pasi ja Pekka duon levyttäneen kappaleen sanoja "taakse katsonut en". Voinko tilata sanat tai vaikka levyn jostain

Vastaus

Vastattu

Veljesduo Pasi ja Pekka levytti John Fogertyn säveltämän Lookin' out my back door vuonna 1971 nimellä Taakse katsonut en. Suomalaiset sanat teki Reino Bäckman. Vuonna 1974 julkaistusta LP-levystä on tehty uusintapainos 2014. Tätä cd-levyä on saatavissa kirjastoissa, joten voit oman kirjastosi kautta tehdä siihen kaukolainan. Sanoja tähän en mistään löytänyt.

Tätä on kysytty Kysy kirjastonhoitajalta -palvelusta myös vuonna 2017. Kollegakaan ei silloin löytänyt sanoja mistään.