Haen nuottia (laulu+pianosäestys) Harold Arlenin kappaleesta Right as the Rain. Sanahaku tuottaa kappaleita,joissa esiintyy rain-sana, muttei juuri tätä …

Kysytty

Haen nuottia (laulu+pianosäestys)
Harold Arlenin kappaleesta Right as the
Rain. Sanahaku tuottaa kappaleita,joissa
esiintyy rain-sana, muttei juuri tätä
kappaletta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuottikokoelma: Chappell collection of great theatre composers, Vol 1. ainakin sisältää kyseisen kappaleen. Löydät sen tiedot itsekin yleisten kirjastojen monihaun kautta osoitteesta: http://www.kirjastot.fi/ valitsemalla valikosta monihaut, ja sieltä maakuntakirjastojen kokoelmatietokannat. Nuottikokoelmaa löytyy monista kirjastoista ja voit tehdä siitä kaukolainapyynnön omaan kirjastoosi.
Monihaussa voi hakea myös kappaleen nimen ja tekijän mukaan, jolloin hakutuloksena löytyi Plussasta
kaksi nuottikokoelmaa. Tarkista kirjastosta, sisältyykö kyseinen kappale todella niihin.