Haen nuotteja mm. kappaleisiin "Play something sweet" ja "Driving at night", esittäjänä p-amerikkalainen Levon Helm. Genre amer. rock/folk/country…

Kysytty

Hei,
haen nuotteja mm. kappaleisiin "Play something sweet" ja "Driving at night", esittäjänä p-amerikkalainen Levon Helm. Genre amer. rock/folk/country. Kivakäyttöinen hakupalvelunne ei löytänyt tämmöisiä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olet oikeassa: meiltä ei taida löytyä kaipaamiasi nuotteja. Internetistä löytyy Levon Helmin opetusvideo Classic Rock, Country and Blues Grooves, josta voit halutessasi jättää hankitaehdotuksen osoitteeseen http://www.lib.hel.fi/virkku/hankintatoive.htm