Haen Kortetjärvi-Nurmi kirjaa Yrityksen viestintä 2002 ja oletamme sen olevan Jyväskylän Yliopiston kirja. Kysyn tätä koska Vaasassa eikä lähikunnissa ei löydy…

Kysytty

Haen Kortetjärvi-Nurmi kirjaa Yrityksen viestintä 2002 ja oletamme sen olevan Jyväskylän Yliopiston kirja. Kysyn tätä koska Vaasassa eikä lähikunnissa ei löydy yhtään lainattavaa kirjaa ja ao. kirjasta pitäisi lukea vain luku 6 keskiviikkoon mennessä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan alueelta ei todella saatavissa olevaa löydy, oma kappaleemmekin on lainassa.Kaukopalvelummekaan ei voi auttaa, koska periaatteena on, että Vaasassa olevaa aineistoa ei tilata kaukolainaksi. JYväskylän yliopiston kirjastosta kirja löytyy, niitä näyttäisi vieläpä olevan hyllyssä. Ehkä voisit ottaa yhteyttä sinne ja pyytä maksulliset kopiot luvusta?
Aika tosin vaikuttaa liian lyhyeltä, jos tentti on jo ylihuomenna.