Haen Kaarina Raijas-Salo nimisen henkilön gradua & muuta julkaistua aineistoa. (myös artikkeli- ja lehtitietokannasta)

Kysytty

Haen Kaarina Raijas-Salo nimisen henkilön gradua & muuta julkaistua aineistoa. (myös artikkeli- ja lehtitietokannasta)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Raijas-Salo Kaarinan kirjoittamat teokset / artikkelit, jotka löytyivät Linda-, Helka-, Helmet -
aineistotietokannoista ja Arto- ja Aleksi- artikkelitietokannoista.

Keskiasteen yhteistyökysely : selvitys 9-luokkalaisten, lukiolaisten ja ammattioppilaitosten oppilaiden halukkuudesta valita oppiaineita muista oppilaitoksista, Helsingin kaupunki, 1994.

Projekteja ja prosesseja: Helsingin ala-asteen koulujen rehtoreiden näkemyksiä arvioinneista syksyllä 1997. Helsingin kaupunki, 1998.

"Älyn välähdyksiä" : tutkiva oppiminen kauneudenhoitoalan perustutkinnon psykologian opetuksessa. Psykologia 1 / 2003.

Raijas-Salon nimellä ei löytynyt pro gradu – tutkielmaa, mutta nimellä Raijas Kaarina löytyi seuraava opinnäyte: Informaation prosessoinnista lyhytkestoisessa muistissa : kirjainten taustavärin vaikutus muistihakuun merkkien tunnistamistehtävässä, Helsingin Yliopisto, 1975.