Hääkoristeet: mistä löytäisin vinkkejä esim. pöytien, auton, juhlatilan ym. koristeluun? Kaipaisin etenkin kuvia valmiista koristeista.

Kysytty

Hääkoristeet: mistä löytäisin vinkkejä esim. pöytien, auton, juhlatilan ym. koristeluun? Kaipaisin etenkin kuvia valmiista koristeista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hääkoristeista löytyy tietoa julkaisuista Häät. 2003 : kesä, Häät 2002 : kesä, 2001 : kesä, 2000 : kesä sekä 1999-2000 : talvi-kevät. Julkaisun Mennään naimisiin! numerossa 2002 : kesä on lisää tietoa aiheesta. Sinä osaat -lehden numerossa on 2004 ; 1, jossa on Viivi Vatasen artikkeli Koristeita kevään juhliin. Suuri käsityölehti 2004 ; 1 on täynnä hääkoristeita. (Se on ainoa lähde, jonka sain käsiini, ja voin vakuuttaa, että kuviakin on runsaasti.) Pitopalveluista ja häämessuilta saa hyviä ideoita ja ehdotuksia.