Gary Larssonin Harhama / Far Side sarjasta on jäänyt mieleen kuva onnellisen näköisistä dinosauruksia syömässä lehviä, tekstinä 'Boy, this is Life!". Olisiko…

Kysytty

Gary Larssonin Harhama / Far Side sarjasta on jäänyt mieleen kuva onnellisen näköisistä dinosauruksia syömässä lehviä, tekstinä 'Boy, this is Life!". Olisiko tietoa mistä kirjasta tuon löytää, googlen tekoälytön ei pysty auttamaan ja iän karttuessa tuo tuntuu entistä tarkemmalta havainnolta - pitää varmaan hankkia ensimmäisenä tatskana ;)

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kuvaa ei löydä selaamatta teoksia.

Kenties voisit pyytää ne kaukolainaksi Helmet-kirjastosta?

The complete Far Side. Volume one : 1980-1986 / [foreword by Steve Martin] ; [introduction by Jake Morrissey] ja The complete Far Side. Volume two : 1987-1994 ovat saatavissa. Linkki Helmet hakuun