G A Wallin nimisestä tutkimusmatkailijasta oli kasettiaikana saatavissa kiehtova elämänkerta ääneen luettuna. Myös Radioateljee teki hänestä ohjelman ja vielä…

Kysytty

G A Wallin nimisestä tutkimusmatkailijasta oli kasettiaikana saatavissa kiehtova elämänkerta ääneen luettuna. Myös Radioateljee teki hänestä ohjelman ja vielä jokin 3. Yleltä ei ole saatavissa muuta kuin sarja Suomalaisia tutkimusmatkailijoita sarja.

Vastaus

Vastattu

Olisiko kyse sarjasta Tutkimusmatkoilla arabien parissa? Osia on kolme 1-12, 13-20, 21-26 ja ne löytyvät vain äänikasetteina Joensuun kirjastosta. Tiedustele lähikirjastosta, voisiko niitä tilata kaukolainana.

Etsin Ritva-tietokannasta ohjelmia, mutta en löytänyt niitä sieltä. Sieltä voi kuitenkin kysyä apua, jos heillä olisi ajatusta siitä, voisiko tallenteita olla missään, rtva@kavi.fi.