Fortumin pintalämpömittareita saa lainata ainakin Kaarinan kirjastosta. Saako niitä myös Turun kirjastosta?

Kysytty

Fortumin pintalämpömittareita saa lainata ainakin Kaarinan kirjastosta.
Saako niitä myös Turun kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Fortumin pintalämpömittareita ei saa lainata Turun kaupunginkirjastosta, mutta oheisesta linkistä selviää, mistä kirjastoista niitä voi lainata. Myös varsinaissuomalaisia kirjastoja löytyy valikosta http://www.fortum.fi/fi/dropdown_document.asp?path=14020;14028;31772;31…