Etsisin Simon & Garfunkelin kappaletta, joka soitetaan The Simon and Garfunkel Collection-nimisessä Ad Hoc Wind Orchestran soittamassa medleyssä. Kappaleen…

Kysytty

Etsisin Simon & Garfunkelin kappaletta, joka soitetaan The Simon and Garfunkel Collection-nimisessä Ad Hoc Wind Orchestran soittamassa medleyssä. Kappaleen melodia alkaa linkissä olevan videon kohdassa 0:28.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseessä on kappale "El Cóndor Pasa (If I Could)". Kyseessä on alun perin perulaisen Daniel Alomía Roblesin 1913 säveltämä kappale, josta Simon & Garfunkel teki cover-version 1970 levylle "Bridge over troubled water".