Etsinnässä lastenkirja, julkaistu ehkä 2012-2013? Kirja on tummakantinen ja neliön muotoinen, ja siinä seikkailee siskokset. Heidän takapihalla oli puskassa…

Kysytty

Etsinnässä lastenkirja, julkaistu ehkä 2012-2013? Kirja on tummakantinen ja neliön muotoinen, ja siinä seikkailee siskokset. Heidän takapihalla oli puskassa jokin kuoppa taikamaailmaan, jossa molemmille oli omat hevoset ja suihkulähde muistaakseni vihreällä vedellä. Toisen sisaruksen hevosen kaviot olivat kultaiset, toisen hopeiset. Jossain vaiheessa he kävivät taikamaailman olentojen piknikillä syömässä herkkuja, kunnes piti lähteä karkuun jotain. Ratsastivat hevosilla pakoon, muuta en muista. Ei ollut pitkä kirja, noin 6 vuotiaana jaksoin lukea yhelta istumalta.

Vastaus

Vastattu

Antamasi yksityiskohdat sopivat hyvin Astrid Lindgrenin kirjaan "Kultasiskoni", josta Wsoy on ottanut toisen painoksen

vuonna 2011.