Etsin yli 30 v. sitten lukemaani lastenkirjaa. Muistan siitä kuvan tanssivasta tiikeristä ja seeprasta ja runon, joka meni suunnilleen näin "tsat tsat tsaa -…

Kysytty

Etsin yli 30 v. sitten lukemaani lastenkirjaa. Muistan siitä kuvan tanssivasta tiikeristä ja seeprasta ja runon, joka meni suunnilleen näin "tsat tsat tsaa - raitainen raitaista tanssittaa". Keksittekö näillä tiedoilla mikä kirja voisi olla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Virginia Parsonsin kirjassa Iloisia iltasatuja (1973) on satu nimeltä "Mustavalkoisia pareja : Yks kaks cha-cha-cha raitainen raitaista tanssittaa...".

Vaski-kirjastojen alueella kirjaa löytyy vain Uudestakaupungista, mutta voit varata sen verkkokirjaston kautta Turkuun. Varaus maksaa yhden euron.

https://www.vaskikirjastot.fi