Etsin vuonna 1925 ilmestynyttä kirjaa: Rautatiesilta Kymijoen yli HANNELIUS, OSSIAN (1925) Kyseessä on Korian rautatiesillan mahdollinen kehittäminen…

Kysytty

Etsin vuonna 1925 ilmestynyttä kirjaa:

Rautatiesilta Kymijoen yli
HANNELIUS, OSSIAN (1925)
Kyseessä on Korian rautatiesillan mahdollinen kehittäminen tulevaisuudessa mm. eräänä historiallisena nähtävyytenä. Aiheesta löytynyt pieniä tietoja seuraavasta kirjasta: Betonirakentaminen Suomessa 1860-1960. Ko. kirjassa olevassa lähdeluettelossa oli Hanneliuksen kirjan tiedot.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en löytänyt kysymästäsi kirjasta mitään tietoa - en kansallisbibliografiasta, enkä Kymijoen seudun kirjastotietokannoista sen paremmin kuin Varastokirjastostakaan.
Ehkä kyseessä on jokin omakustanne tai pienpainate, mutta valitettavasti en pysty sinua tässä asiassa auttamaan.