Etsin viime kesänä lukemaani kirjastosta (helmet) lainattua englanninkielistä kirjaa. Siinä on vaaleansininen kansi, ehkä kultaista tekstiä ja mahdollisesti…

Kysytty

Etsin viime kesänä lukemaani kirjastosta (helmet) lainattua englanninkielistä kirjaa. Siinä on vaaleansininen kansi, ehkä kultaista tekstiä ja mahdollisesti pieni lintuhäkki. Ehkä oli joku NY Times bestseller, Kategoria on jotakin self-help tyyppistä, mindfulness, tietoisuus, itsensä kehittäminen. Ehkä mieshenkilön kirjoittama, tulee mieleen että etunimi olisi alkanut R-kirjaimella.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuvaukseesi sopii ainakin Russ Harrisin kirjoittama teos The Happiness Trap. Löydät kyseisen teoksen helmet-hausta tämän linkin kautta: https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2069173

Voisiko kyseessä olla tämä kirja?