Etsin vanhan kirjan tietoja. Kirja on kirjoitettu ennen 1970, ja se on käännös. Alussa köyhä, lääketieteestä kiinnostunut nuori mies tekee salaa öisin…

Kysytty

Etsin vanhan kirjan tietoja. Kirja on kirjoitettu ennen 1970, ja se on käännös. Alussa köyhä, lääketieteestä kiinnostunut nuori mies tekee salaa öisin dissektioita anatomian laitoksella. Myöhemmin hänestä tulee lääkäri.
Mahtaako näillä tiedoilla löytyä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en löytänyt kuvaukseesi sopivaa teosta. Lähetin kysymyksen valtakunnalliselle kirjastolaisten tietolistalle. Jos joku kollega tunnistaa kirjan, niin palaan asiaan.

0 ääntä

Kommentit

Veikkaan Frank G. Slaughteria, teosta en pysty yksilöimään..Hänhän oli itsekin lääkäri, ja kirjoitti omalla nimellään viitisenkymmäntä teosta. Erässä niistä mm. kerrotaan, miten ihminen voi erään vanhan lääkärin näkemyksen mukaan saada, mitä haluaa - ja miten se salaisuus sitten jaetaan eteenpäin.