Etsin vanhalle äidilleni isotekstisiä romaaneja. Eikö täältä pysty hakemaan sillä hakusanalla, että saisi kaikki isotekstiset esiin? Kun en tiedä kenen…

Kysytty

Hei! Etsin vanhalle äidilleni isotekstisiä romaaneja. Eikö täältä pysty hakemaan sillä hakusanalla, että saisi kaikki isotekstiset esiin? Kun en tiedä kenen kirjailijoiden kirjoja on isotekstisenä, niin hankalaa hakea.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei, isotekstiset kirjat löytyvät meidän kirjastojärjestelmästämme parhaiten hyllymerkinnän avulla, mutta tätä hyllymerkintää ei ikävä kyllä pysty ainakaan vielä hyödyntämään verkkokirjastossamme. Verkkokirjastossa voi hakea isotekstiset kirjat ja rajata tuloksia kielen ja aikuisten aineiston mukaan. Laitan sinulle kirjastojärjestelmästämme saadun listan suomenkielisistä isotekstisistä kirjoista liitteenä. Otathan yhteyttä, jos et saa liitettä avattua, laitan sen sitten sinulle toisessa muodossa.