Etsin vanhaa lastenkirjaa, jonka nimeä en ikävä kyllä muista. Kirja kertoo Topista ja Jopista. Toinen heistä oli lyhyt ja toinen oikein pitkä. Pieni…

Kysytty

Etsin vanhaa lastenkirjaa, jonka nimeä en ikävä kyllä
muista. Kirja kertoo Topista ja Jopista. Toinen heistä oli lyhyt ja
toinen oikein pitkä. Pieni tekstinpätkä on jäänyt mieleeni: "he kävelivät ylämäkiä ja he kävelivät alamäkiä, he juttelivat niitä ja he juttelivat näitä..." Löytyisikö tälläistä kirjaa mistään? Muistaakseni se oli meillä lainassa kahdeksankymmentäluvun
alussa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on P.D. Eastmanin kirja nimeltään Iso koira ja pikku koira. Kirja on lainattavissa Tampereen kaupunginkirjastosta. Se on varastossa, mutta kirja haetaan lainattavaksi pyydettäessä.