Etsin Tommy Tabermannin runoa "Minä näen". Missähän Tabermannin kirjassa se mahtaa olla?

Kysytty

Etsin Tommy Tabermannin runoa "Minä näen". Missähän Tabermannin kirjassa se mahtaa olla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kollegan avulla sain tietää, että Viljo Kajavalla on tuon niminen runo (löytyy ainakin kokoelmasta Tuuli, valo, meri), olisikohan tuo se kysytty runo? Tabermannin hyllyssä olevista teoksista ei tuon nimistä runoa löyutynyt.