Etsin todennäköisesti 1980-luvun lopulla ilmestynyttä lastenkirjaa. En muista kirjan nimeä, joten en pysty spesifioimaan, onko kyse satukirjasta, mutta epäilen…

Kysytty

Hei,

Etsin todennäköisesti 1980-luvun lopulla ilmestynyttä lastenkirjaa. En muista kirjan nimeä, joten en pysty spesifioimaan, onko kyse satukirjasta, mutta epäilen näin olevan. Kyse ei ole Kodin satuaarteista, Astrid Lindgrenin teoksista eikä Grimmin saduista.
Minulla ja siskollani oli tämä kirja. Nyt haluaisimme lukea sen tarinoita siskoni tyttärelle, mutta kirja on kadonnut.
Muistan, että kirjan kansi on tummansininen. Sen sivut on reunustettu tähdillä. Jonkin tarinan yhteydessä tähtien taustaväri on punainen, toisessa taas vihreä jne.

Vastaus

Vastattu

Kyselykierros kollegojen keskuudessa ei tuottanut tulosta. Kannattaa kokeilla vielä Kirjasammon kansikuvahakua, jos sieltä osuisi tutunnäköinen kansikuva silmiin: https://www.kirjasampo.fi/fi/coversearch

Muistaisikohan kukaan seuraajistamme kyseistä teosta?

0 ääntä

Kommentit

Eihän sattuisi olemaan kirja nimeltä seikkailu sadun maailmaan?