Etsin tietoa italialaisesta taidemaalarista nimeltä Nino Longobardi, S.1953 Napolissa. En ole netissäkään onnistunut ja heikosti Pietarsaaren kirjastossakin…

Kysytty

Etsin tietoa italialaisesta taidemaalarista nimeltä Nino Longobardi, S.1953 Napolissa. En ole netissäkään onnistunut ja heikosti Pietarsaaren kirjastossakin.Ehkä voitte auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastossa (Pääkirjastossa, Rikhardinkadulla ja Töölössä) on saatavilla teos Nino Longobardista: Rose, Barbara: Living on the edge: the drawings of Nino Longobardi. 1987. ISBN 91-7936-002-5. (121 s.) Teoksessa on etupäässä kuvia. Teksti on ruotsiksi, englanniksi ja saksaksi. Voit tehdä kaukopalvelutilauksen paikkakuntasi kirjaston kautta.

Netistä ei tosiaan löytynyt paljonkaan tietoa.