Etsin tietoa integraatiosta ja inkluusiosta 1998 vuotta nuoremmista julkaisuista ? Uusimpia julkaisuja.

Kysytty

Etsin tietoa integraatiosta ja inkluusiosta 1998 vuotta nuoremmista julkaisuista ?
Uusimpia julkaisuja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oletko jo kokeillut seuraavaa?
Moberg, Sakari 1998: Erityisopetuksen ja yleisopetuksen integraatio opettajien silmin. Teoksessa Ladonlahti et al (toim.) 1998: Poikkeva vai erityinen? Erityispedagogiikan uudet ulottuvuudet. PS-viestintä/ ATENA KUSTANNUS, Juva 1998.

Yhteinen koulu kaikille - onko inkluusio tarua vai totta? /
Pentti Murto (toim.)
yväskylä : Jyväskylän yliopisto, 1999
(Jyväskylän yliopiston täydennyskoulutuskeskuksen julkaisu,
ISSN 1456-8705 ; 2)
isbn 951-39-0520-9. Teos löytyy ainakin seuraavista kirjastoista:
KORKEAK.KIRJ: E H3 Jo Ku O Okaj R X Yh Å, eli löytyy myös Eduskunnan kirjaston, HY opiskelijakirjaston jne. kokoelmista.

Pääkaupunkiseudun plussahaussa löytyy mm. Markku Ihatsun teoksia aiheeseen liittyen.

Seuraavien nettisivujen koherenssi ja relevanssi on kenties riittävä:
http://www.kemi.fi/~eve/INKLU4.HTM
http://www.kemi.fi/~eve/int1.htm