Etsin teosta, josta löytyisi runo nimeltään "Ylistys elämälle"

Kysytty

Etsin teosta, josta löytyisi runo nimeltään "Ylistys elämälle"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitatteko ehkä Uuno Kailaan runoa Elämän ylistys? Runo alkaa sanoilla: Näytä minulle kasvosi läheltä, elämä.

Runo on ilmestynyt kokoelmassa Purjehtijat v.1925. Runo löytyy myös teoksesta Suomen runotar 1, Kirjayhtymä 1990 sekä Ja tomust' alkaa avaruus, valikoima Uuno Kailaan runoja, Karisto 1984.