Etsin tanskalaista lasten/nuorten elokuvaa Oscar ja Josefine. Se on samojen tekijöiden kuin tanskalainen lasten joulusarja Jesus ja Josefine, jonka yle lähetti…

Kysytty

Etsin tanskalaista lasten/nuorten elokuvaa Oscar ja Josefine.
Se on samojen tekijöiden kuin tanskalainen lasten joulusarja
Jesus ja Josefine, jonka yle lähetti 2005. Ko elokuva on luullakseni uudempi ja se on esitetty Espoon cine juhlilla.
Löytyisikö sitä kirjaston kautta ? Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oscar og Josefine valmistui vuonna 2005 ja se on Carsten Myllerupin ohjaama perhe-elokuva.
Filmi ei valitettavasti löydy suomen kirjastoista

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Onkohan tuo Tanskalainen nuorten sarja mahdollisesti saatavilla Suomeksi duupattuna tai tekstitettynä? Jos on niin mistäköhän niitä saa tai lähettääkö yle sitä jonakin vuonna?