Etsin Tammen kultaista kirjaa, jonka nimeä tai tekijää en muista. Siinä on pääosassa vaaleanpunainen elefantti, jossa on muistaakseni hopeisia pilkkuja. Voitko…

Kysytty

Etsin Tammen kultaista kirjaa, jonka nimeä tai tekijää en muista. Siinä on pääosassa vaaleanpunainen elefantti, jossa on muistaakseni hopeisia pilkkuja. Voitko auttaa?
Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi kirja on ilmeisesti Tammen 1971 julkaisema Kultapilkkuinen norsu, tekijänä Philippe Fix. Kirja ei kuitenkaan kuulu Tammen kultaiseen kirjastoon.