Etsin tällaisen laulun nuotteja kuin "Nocturne", esittäjä on Secret Garden. Tekijöitä ovat Rolf Lovland ja Petter Skavlan. Kappale on Con amore…

Kysytty

Etsin tällaisen laulun nuotteja kuin "Nocturne", esittäjä on Secret Garden.
Tekijöitä ovat Rolf Lovland ja Petter Skavlan. Kappale on Con amore-laulukokoelmassa. Pelkistä sanoista en välitä, kunhan saisin nuotit. Kappale on vuodelta 1995.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti etsimääsi nuottia ei löytynyt käytössämme olevista tietokannoista. Etsimme pääkaupunkiseudun kirjastojen, maakuntakirjastojen, ruotsinkielisten kuntien kirjastojen ja Pohjanmaan kirjastojen aineistotietokannoista sekä MetaCrawlerista (Internet).