Etsin suomennosta amerikkalaisen Richard Wilburin runoon "A Christmas Hymn" (tai "Every Stone Shall Cry"), joka alkaa sanoilla "A Stable lamp is lighted"…

Kysytty

Hei!

Etsin suomennosta amerikkalaisen Richard Wilburin runoon "A Christmas Hymn" (tai "Every Stone Shall Cry"), joka alkaa sanoilla "A Stable lamp is lighted". Mistähän sellainen löytyisi? Tai löytyisikö siitä jopa laulettava versio?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden runotietokannassa on käännettyjä runoja, mutta sieltä ei löytynyt yhtään Richard Wilburin runoa.
Hain rekisteristämme kaikilla antamillasi hakusanoilla runoa, mutta ei löytynyt.
Hänen runojaan löytyi englanniksi antologiasta The Penguin Anthology of Twentieth-century American Poetry, 2013, mutta näiden joukossa ei ollut yhtään jouluun viittaavaa.