Etsin suomenkielisiä sanoja lauluun:"taas aavoilla tuulee, olet virta ja voima, olet enkeli taivaan, sua saan rakastaa..." Laulun nimi on englanniksi…

Kysytty

Etsin suomenkielisiä sanoja lauluun:"taas aavoilla tuulee, olet virta ja voima, olet enkeli taivaan, sua saan rakastaa..." Laulun nimi on englanniksi luultavasti Annie`s Song. Mikä suomeksi ja onko teillä saatavana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi kappale on tosiaankin englanniksi nimeltään Annie' s song ja sen tekijä on nyt jo edesmennyt John Denver. Taas aurinko nousee on laulun suomenkielinen nimi ja sanat siihen ovat Juha Tapanisen käsialaa. Suomeksi sen on levyttänyt Ressu Redford, joka on nimennyt myös levynsä samaisen kipaleen mukaan. Ressun Taas aurinko nousee-levyä löytyy niin kasetti-, cd- kuin nuottiversionakin.