Etsin suomalaista vanhaa kirjaa/novellia. Oli muistaakseni vain muutaman kymmentä sivua pitkä. Kirjassa kuvailtiin sadun ja fantasian omaisia vauhdikkaita…

Kysytty

Etsin suomalaista vanhaa kirjaa/novellia. Oli muistaakseni vain muutaman kymmentä sivua pitkä. Kirjassa kuvailtiin sadun ja fantasian omaisia vauhdikkaita metsän pitoja, johon osallistui muistaakseni metsässä eläviä henkimaailman olentoja, eläimiä, keijuja?, jne.

Teksti oli runsasta ja rönsyilevää, kirjailija oli ehkä mies. Kyseessä on aikuisten kirja.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en löytänyt novellia. Ehkä joku lukijoistamme tunnistaa sen?