Etsin suomalaista Lumikuningatar-elokuvaa (valmistumisvuosi 1986). Onko sitä tarjolla dvd:nä missään kirjastossa tai onko se katsottavissa minkään…

Kysytty

Hei,

etsin suomalaista Lumikuningatar-elokuvaa (valmistumisvuosi 1986).
Onko sitä tarjolla dvd:nä missään kirjastossa tai onko se katsottavissa minkään arkistopalvelun kautta?
Olen aikoinaan lainannut sitä vhs-formaatissa lähikirjastosta.

Omat etsinnät eivät ole tuottaneet tulosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Päivi Hartzellin ohjaama lastenelokuva Lumikuningatar (1986) on julkaistu DVD:llä vuonna 2018, ja sen voi lainata useasta kaupunginkirjastosta. Kannattaa kysyä omasta lähikirjastosta, miten sen helpoiten saisi käsiinsä.