Etsin suomalaisen (nais)runoilijan runoa tai aforismia, jossa henkilö pohtii, uskaltaako enää rakastua ihmiseen joka hänellä ilmeisesti on elämässään, ja…

Kysytty

Etsin suomalaisen (nais)runoilijan runoa tai aforismia, jossa henkilö pohtii, uskaltaako enää rakastua ihmiseen joka hänellä ilmeisesti on elämässään, ja sallia tämän ihmisen nähdä hänen sielunsa maisemat. Henkilö kuvailee runossa/aforismissa tätä sielunsa haavoittuvaa maisemaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme löytäneet etsimääsi runoa tai aforismia. Ehkä joku lukijoistamme tunnistaa sen.