Etsin sijaisperheistä/ sijoitetuista lapsista kertovia kirjoja. En siis mitään oppaita vaan romaaneja, juonellisia, fiktiivisiä kertomuksia. Kaikin maku, Onnen…

Kysytty

Etsin sijaisperheistä/ sijoitetuista lapsista kertovia kirjoja. En siis mitään oppaita vaan romaaneja, juonellisia, fiktiivisiä kertomuksia. Kaikin maku, Onnen tunti, Kuka sinut omistaa on jo luettu...olisiko muita tämän tyyppisiä sijaisperheistä kertovia kirjoja?

Vastaus

Vastattu

Kirjasammosta löysin haulla sijaisperheet ja haulla kasvattilapset mm. seuraavat kirjat:

Kallioniemi Tuula, Toivoton tapaus

Campbell Joanna, Ystävät hädässä

Hellström Anne-Marie, Maj-Britt

Niinimäki Maija, Nolointa ikinä

Mahy Margaret, Maanalainen tie

Vierula Eeva-Maria, Pilvet pisaroivat kastetta

Allenius Karin, Pumpulipoika

Mäkinen Taru, Ninnan sininen kevät

Muita vastaavia löydät näistä hakutuloksista:

sijaisperheet, https://www.kirjasampo.fi/fi/search/kulsa/sijaisperheet

kasvattilapset, https://www.kirjasampo.fi/fi/search/kulsa/kasvattilapset

0 ääntä

Kommentit

Kurkatkaa myös satukirja Keltaisen talon ketut! Siinä kerrotaan sijaisperheen arjesta iloineen ja suruineen.