Etsin sellaista palvelua jossa saa lukuvinkkejä ja suosituksia jotka voisivat sopia omaan tarpeeseen ja makuun. Jokin sellainen palvelu täällä sivustolla…

Kysytty

Hei, etsin sellaista palvelua jossa saa lukuvinkkejä ja suosituksia jotka voisivat sopia omaan tarpeeseen ja makuun. Jokin sellainen palvelu täällä sivustolla kuulemma on. Tällä hetkellä kaipaisin vähän pitempää kertomusta tai saagaa, jotakin "suuria kertomuksia" vaikka kuten Sormusten trilogia, mutta ei tällä kertaa sitä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei, Keski-kirjastoilla on Lukuneuvojia, jotka vastaavat juuri tällaisiin kysymyksiin. Linkki Lukuneuvontalomakkeeseen löytyy Keski-kirjastojen nettisivujen kautta: keski.finna.fi. Valitse ylhäältä: Ota yhteyttä. Aika alhaalla Ota yhteyttä -sivulla on Mitä lukisit?, josta pääsee lomakkeeseen.

Tässä myös suora linkki: https://keski.finna.fi/Feedback/Form/ReadingRequest

Voit saada pelkän kirjalistan sähköpostiisi tai valmiin kirjapaketin lähikirjastoosi. Halutessasi voit myös varata ajan henkilökohtaiseen tapaamiseen lukuneuvojan kanssa.