Etsin satukirjaa/kuvakirjaa, jota on luettu 1985. Kirja kertoo pelastuspartiosta, lumivyörystä, junasta, kalliovuoresta?, karhuvuoresta. Kirjassa on nalle…

Kysytty

Etsin satukirjaa/kuvakirjaa, jota on luettu 1985. Kirja kertoo pelastuspartiosta, lumivyörystä, junasta, kalliovuoresta?, karhuvuoresta. Kirjassa on nalle-ensihoitaja, jolla punainen risti paidassa, yllättävä lumisade. Päähenkilö karhu johti pelastuspartiota, lopussa juhlat. Nimi jotain "Karhuvuoren pelastuspartio". Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle, mutta sielläkään ei kukaan tuntunut muistavan etsimääsi kirjaa. Muistaisikohan joku palvelumme lukijoista?